doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
doĸнdαr ĸнooɴdeye ĸнodα
тαĸe ιт eαѕy :)
About
Categories
Tags
Archive
Links
Posts
Codes
ɴo oɴe cαɴ вeαт мe

  • نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 42
    بازدید دیروز : 14
    بازدید هفته : 89
    بازدید ماه : 84
    بازدید کل : 23957
    تعداد مطالب : 78
    تعداد نظرات : 169
    تعداد آنلاین : 1



    22:30 , سه شنبه 7 مرداد 1392 , doĸнdαr ĸнooɴde

    سلام خدای مهربونممممممممم

    امروز اتفاق خاصی نیفتاد

    ولی یادم رفت ب زهرا زنگ بزنم:(

    این قالبمم خرابه:(

    البته فک کنم مشکل لوکس بلاگ باشه

    الگی ک خراب نمیشه دو تا قالب از دو تا منبع مختلف...!!

    هر چی فکر میکنم نمیدونم چی بنویسم...!!

    دیروز ی اتفاق بد تو ساختمون افتاد

    ی بچه ی کوچولو با اب جوش سوخت...!!

    تمام بدن من داش میلرزید!

    اصن دلم نمیخواد اون لحظه دوباره یادم بیاد!

    خدایا خودت ب اون بچه کمک کن

    احتمالا چن دقیقه دیگه میریم مسجد واسه احیا

    شایدم نریم...!!

    برم دیگه...

    دوستدارم خدای مهربونمممممممم



    نظرات شما عزیزان:

    messi
    ساعت21:45---23 مرداد 1392
    سلام ابجي زهره جونم
    من احسان هستم تو فيس گپ باهم اشنا شديم
    ابجي منو از فيس گپ دون دليل اخرج كردن
    هنوزم تو فكرم چرا اخراج شدم
    ابجي اگه ميشه پيگير اين مسئله باش تا ازاد بشم
    فدات ابجي گلم


    ریحانه
    ساعت20:08---9 مرداد 1392
    سلام.دوستدارخدا،التماس دعا!راستی حتما به نی نی بلوگ هارادبده!لفطا!
    پاسخ: عاغا قضیه ی این چیه؟ :|


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: